08 august, 2007

Hjemme!

Da har vi kommet hjem.

Hurra!!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! :) nå ble jeg glad! si i fra når dere er tilbake i Oslo da! gleder meg til å se dere igjen! klem

Anonym sa...

Når skal vi leke sammen?

Anonym sa...

Når skal vi leke sammen?

Sozol sa...

Velkommen hjem!

Anonym sa...

Hola GUNNVEIG Y SIMON
Espero que esta nueva etapa que han iniciado sea la mejor de sus vidas.Que recuerden los dias pasados por estos lados .ESCRIBAN para saber sus impresines. No los olvidamos. CARIÑOS a papas y familia.
La FLORIDA STGO CHILE

Kikka sa...

hvor i verden er dere nå? og hva er planene framover?
klem

Milla sa...

Katti kjem dokker tell Tromsø?????

Anonym sa...

Hei Gunnveig!

Hyggelig du kom innom barnehagen, du må komme igjen en annen dag, fikk jo ikke snakka med deg!

Var jo litt inne å så på bloggen din med barna mens du reiste. Vi fikk jo så fine kort av deg også! Skulle tatt en tur sammen til den nye barnehagen til barnet.

Ha en fin dag, Rikke

kristine sa...

Bra med kule jenta og kule gutten?
Jeg har ny blogg.. gleder meg til å høre fra dere.
Klem!!!

Anonym sa...

Hola simon y gunnveig, como han estado. Como ha sido volver a la vida del trabajo, espero que bien, saludos a todos. Lucho (chile)

Anonym sa...

Åååå, katti skal dokker oppdatere? Eg bli gal....